Herinnering aan Jan van Houtum

17 december 2017

Herinnering aan Jan van Houtum

Foto: SP

Afgelopen vrijdagavond is na een lang ziekbed, ons zeer gewaardeerd lid en oud-bestuurslid  Jan van Houtum overleden.

Jan was een Oirschotse SP-er van het éérste uur. Hij was de praktische man achter de schermen, plakte met liefde en plezier steeds alle SP affiches tijdens de verkiezingscampagnes. Dankzij hem leek het aan het begin van de campagne altijd of de SP als enigste meedeed, hij plakte alles vol. Hij verzorgde jaren eveneens de coördinatie van de verspreiding van de Tribunes en van alle flyers.
Bij acties was hij er  graag bij om in de buurten te gaan luisteren naar de mensen en om over hun problemen te praten. Hetzelfde gold voor flyeren op de markt/bij de Poort.
Daarnaast was hij lang penningmeester in het SP bestuur van onze afdeling, onze centen waren bij hem in goede handen, en was hij ook burgerraadslid op de achtergrond want vergaderen was niet zo zijn ding. Hij was van het doen, van het aanpakken!
Maar vooral was Jan een plezierige mens met het hart op de juiste plaats, altijd klaar voor een praatje en een grap.

Wij zullen hem verschrikkelijk missen.

SP-Oirschot, 17 december 2017