Geslaagd feestje SP Oirschot

22 oktober 2016

Geslaagd feestje SP Oirschot

Foto: Eric van Laarhoven

Op 16 oktober vierde SP Oirschot haar eerste lustrum samen met haar leden, sympathisanten, toevallige passanten en vertegenwoordigers van andere partijen.

Het werd een feest voor en door de leden: een aantal leden stelde kunstwerken tentoon, er werd voorgedragen uit een eigen gedichtenbundel en een aantal leden vertelde over hun beroep, stichting of hobby. En dat alles onder het genot van een wijn- en bierproeverij en prachtig aangevuld met de sfeervolle muziek van Bach & Broccoli.

Foto: Eric van Laarhoven

Buiten stond de SoeP Express en werd het winkelend publiek getrakteerd met een beker tomatensoep. Huidig voorzitter Robert Kat hield een lovend woordje over de mensen die aan de basis stonden (en nog staan) van de Oirschotse SP. Een zeer actieve werkgroep zorgde ervoor dat de SP in Oirschot een afdeling mocht worden. “De afdeling bestaat nu officieel 5 jaar, maar we zijn eigenlijk al 9 jaar actief in Oirschot.”

Een veelgestelde vraag was waarom het 5-jarige bestaan toch moest worden gevierd. Dat zit nu eenmaal in het DNA van de partij. Hard werken (want het is niet makkelijk om aan de rand van het politieke spectrum de rest te overtuigen) en na het harde werk de successen vieren! Vanwege het feest was er geen kerngroepbijeenkomst deze maand.

Met dank aan Eric van Laarhoven voor het maken van de mooie foto's!

Foto: Eric van Laarhoven

Was jullie feestje geslaagd?
Jammer dat dat niet eerder bekend was.
Mag ik er wel bij zijn als we 10 jaar bestaan?
Want ik wil wel verbonden blijven.
Groetjes:
Arnoud van Hove.