Provinciale Staten verkiezingen

19 september 2014

Provinciale Staten verkiezingen

Een nog sterkere SP is belangrijk, concept-programma online

Misschien lijkt het nog heel ver weg, maar dat is het niet. Op 18 maart 2015 mogen we weer naar de stembus om te kiezen voor een nieuwe samenstelling van de Provinciale Staten in Noord-Brabant. Dat is nog een half jaar, maar de voorbereidingen hiervoor binnen de SP zijn enige tijd terug al gestart.

De SP-fractie in het provinciehuis is afgelopen jaren actief geweest in de coalitie en heeft daarin als kleinste fractie toch het e.e.a. voor elkaar gekregen. Ook kiezen de leden van de Provinciale Staten voor de vertegenwoordigers in de Eerste Kamer. Dat is op zijn beurt weer belangrijk om onzalige plannen van het huidige kabinet te kunnen stoppen en alternatieven aan te dragen.

Inmiddels is een concept programma voor de periode na 18 maart 2015 online terug te lezen voor SP leden. Kijk hiervoor op SPnet. Mocht u niet in kunnen loggen of het concept-programma op papier willen ontvangen omdat u thuis geen computer heeft, laat het ons dan even weten.

Op 10 oktober 2014 organiseren we een Algemene Ledenvergadering van de SP afdeling Oirschot waarin het concept-programma besproken kan worden en waar leden wijzigingsvoorstellen in kunnen dienen die ter plaatse door stemming aangenomen of afgewezen worden.

Op een later tijdstip zullen we als SP afdeling uiteraard ook campagne gaan voeren voor een goed resultaat tijdens de verkiezingen van 18 maart 2015. Een sterke SP in het Provinciehuis in Den Bosch is namelijk erg belangrijk voor iedereen die ons gedachtegoed een warm hart toedraagt.