Oud-voorzitter vertrekt naar Laos

30 september 2012

Oud-voorzitter vertrekt naar Laos

Oud-voorzitter Sander Putmans zal komende week vertrekken naar Laos, waar hij zal gaan wonen en werken. Ook zal hij daar ontwikkelingshulp gaan doen waarbij de bevolking goed betrokken wordt, zodat de hulpverlening een duurzaam karakter krijgt. Voor meer informatie over de stichting waarvoor hij gaat werken, bezoek: www.helplaos.nl

We willen hierbij Sander even in het zonnetje zetten. Sander is een echte kartrekker geweest van de Oirschotse SP. Met zijn enthousiasme en grenzeloze inzet heeft hij een hoop mensen geïnspireerd. Ook wist hij veel mensen enthousiast te maken om zich in te gaan zetten voor Oirschot en de partij. Hij gaf ze hierbij steeds het volle vertrouwen. We zullen hem gaan missen en hopen stiekem dat hij weer snel terug zal komen. Maar ook zonder Sander (die overigens achter de schermen vast nog wel wat dingen voor ons zal doen) zal de SP blijven werken aan een socialer Oirschot. Het bestuur heeft een flink aantal plannen waarmee we de komende tijd zullen uitpakken. Houd daarom de komende dagen de site goed in de gaten!