Leden van de SP Oirschot-de Beerzen bezoeken de Eerste Kamer en de Tweede Kamer

18 oktober 2011

Leden van de SP Oirschot-de Beerzen bezoeken de Eerste Kamer en de Tweede Kamer

Eerder hebben onze leden per brief al een uitnodiging ontvangen maar bij deze ook nogmaals op deze website:

Met veel plezier nodigen wij u uit om, samen met het bestuur van SP afdeling Oirschot-de Beerzen, op vrijdag 25 november een bezoek te brengen aan de Eerste en Tweede Kamer. Daarvoor hebben wij een speciale SP-bus geregeld en wordt u comfortabel vanuit Oirschot naar Den Haag vervoerd.

Een aantal nieuwe leden heeft vanuit het hoofdkantoor ook een uitnodiging gekregen, maar dan moet u zich inschrijven en maar afwachten of er plaats is en ook nog eens op eigen gelegenheid reizen. U begrijpt dat onze uitnodiging heel speciaal op de plaatselijke SP afdeling is gericht en het u wel heel gemakkelijk wordt gemaakt om Den Haag te bezoeken.

Het programma ziet er als volgt uit:

10.30 uur: Opstappen op de markt in Oirschot
12.00 uur: aankomst Tweede Kamer,
Controle door scan, garderobe.
12.15 uur: lunch
Filmpje
Groep wordt verdeeld in twee groepen en krijgt een rondleiding door de gebouwen
14.00: frisdrankje en gesprek met Kamerlid
15.00 uur: vertrek bus
17.30 uur: aankomst in Oirschot

In de Tweede Kamer mag niet worden gefotografeerd.
Iedereen is verplicht zijn/haar legitimatiebewijs bij zich te hebben.
Mensen die slecht ter been zijn kunnen moeilijk de bus in en uit.
(Uiteraard zijn wij bereid een helpende hand toe te steken)

U kunt zich via onderstaand e-mailadres aanmelden: oirschot@sp.nl

Door deze activiteit wil het plaatselijk bestuur van de SP en ook de landelijke partij haar dankbaarheid uitspreken voor uw lidmaatschap en steun aan onze partij. U doet ons een groot plezier als u zich zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval voor 31 oktober, opgeeft voor deelname aan deze unieke, geheel verzorgde reis naar Den Haag.