Bezoekers website in de maand juli 2011

1 augustus 2011

Bezoekers website in de maand juli 2011

De maand juli 2011 was de eerste maand dat de website van de SP afdeling in oprichting Oirschot-de Beerzen volledig bij het publiek openbaar was. Dat heeft geleid tot een flinke toename van het aantal bezoekers en daarmee zijn we uiteraard erg content!

SP op het internet

Per dag kwamen gemiddeld 60 mensen een kijkje nemen. Op 13 juli waren het slechts 39 mensen en op 30 juli had de site met maar liefst 165 unieke bezoekers (visits) een record in haar korte bestaan.

De totalen voor de maand juli 2011:

- Totaal aantal unieke bezoekers in deze maand: 1.866
- Gemiddeld aantal bezoekers: 60
- Laagste aantal unieke bezoekers op een dag: 39 (13 juli)
- Hoogste aantal unieke bezoekers op een dag: 165 (30 juli)

Het gaat dus de goede kant in en vooral de laatste dagen van juli werd de site erg goed bezocht. Er zit een flinke stijgende lijn in (800 unieke bezoekers meer dan in de maand ervoor) en dat is mooi. Maar het kan en moet eigenlijk nog veel beter. Wijs anderen dus ook op de website en maak zo van deze site een informatiekanaal dat er toe doet.

En als je de SP wel ziet zitten en ons in de Beerzen en Oirschot ook wilt steunen kun je natuurlijk altijd besluiten om lid te worden!