Succesvolle ledenwerving in de Gildewijk

28 juni 2011

Succesvolle ledenwerving in de Gildewijk

Op zondagmorgen 26 juni bezorgde het wervingsteam van de SP Oirschot de Beerzen, onder de bezielende leiding van SP bestuurslid Jan van Houtum, in iedere brievenbus van de Gildewijk de wervingsbrief "Wij hebben je nodig". Maandagavond ging het SP team deur aan deur de mensen polsen of ze, naar aanleiding van deze brief, belangstelling hadden voor het werk van de SP Oirschot-de Beerzen en eventueel lid wilden worden van onze partij.SP - Gildewijk Oirschot - 01

Blijkbaar wilde de Gildewijk niet onder doen voor de Pullen want naast alle soorten positieve en uiterst vriendelijke reacties van de bewoners, lieten zich op deze eerste avond weer 4 mensen inschrijven! Een geweldig resultaat gezien het kleine aantal woningen dat het team kon bezoeken. Het enthousiasme van het wervingsteam groeit uiteraard met de dag. Wie had dit succes durven dromen? Met steeds meer trots en zelfvertrouwen bellen onze mensen aan om tekst en uitleg te geven over het werk en de sociale boodschap van de SP. Veel Oirschottenaren verlangen blijkbaar ook naar een nieuwe Oirschotse politiek. Een politiek van openheid en transparantie. Een politiek niet alleen voor de sterken, maar een politiek voor alle mensen, ook de zwakkeren in onze gemeenschap. Wij gaan er alles aan doen om het vertrouwen dat zoveel mensen in onze partij hebben gesteld, niet te beschamen. Met al die nieuwe SP-leden voelen we ons gesterkt om, indien nodig, er met gestrekt been in te gaan. De SP weigert te capituleren voor de onrechtvaardige bezuinigingen van deze regering. Ook op lokaal niveau hebben we daar mee te maken. Als het aan ons ligt: geen afbraak van de sociale voorzieningen zoals de WMO of de sociale werkplaats. Er komt binnenkort een vervolg op de grote landelijke campagne "Armoede werkt niet". Wij, als SP afdeling in oprichting Oirschot de Beerzen, sluiten ons daarbij aan. Binnenkort meer op deze site.

Gildewijk Oirschot - 02