SP Oirschot-de Beerzen start ledenwerf campagne

13 juni 2011

SP Oirschot-de Beerzen start ledenwerf campagne

Leden zijn belangrijk voor de SP en ook in Oirschot-de Beerzen dus. Met meer leden krijgen we meer kennis, inzicht en ervaring in huis. Dan kunnen we ook onze organisatie uitbouwen, zodat we een sterke politieke partij worden die actief is en geworteld is in de Oirschotse en Beerse gemeenschap. Om meer leden te krijgen zijn we vandaag van start gegaan met een ledenwerfactie.

Vijf SP'ers zijn vanmorgen op pad geweest om brieven rond te brengen. In deze brief wordt mensen uitgelegd waarom we het belangrijk vinden om meer leden te krijgen in Oirschot-de Beerzen. Mensen wordt ook gevraagd om lid te worden van onze partij. Morgen zal al een begin worden gemaakt met het huis aan huis aanbellen bij mensen om te vragen of men lid wil worden.

Kom de SP in Oirschot-de Beerzen versterken!
U bent al lid voor 20 euro per jaar, dat is 6 cent per dag. Als u geen tijd of zin heeft om actief te worden, kunt u ons steunen door (passief) lid te worden. Het lidmaatschap is per dag opzegbaar. Als lid krijgt u elke maand ons nieuwsblad De Tribune in de bus, met daarin regelmatig een Oirschots Inlegvel waarop wij u informeren over de zaken waar we mee bezig zijn. Als welkomstgeschenk krijgt elk nieuw lid het boek van Emile Roemer 'Tot hier …. en nu verder'. Lid worden gaat eenvoudig.

Bij vragen of opmerkingen kunt u ons natuurlijk ook even mailen, bellen of een brief schrijven:

SP afdeling in oprichting Oirschot-de Beerzen
Stille Wille 178