Leden werven op volle toeren

16 juni 2011

Leden werven op volle toeren

Gisterenavond en vanavond zijn actieve Oirschotse SP’ers weer de wijk in geweest. In een deel van de Notel werd enkele dagen geleden een brief verspreid met daarin de vraag om lid te worden van onze partij. Vandaag was men wederom te vinden in de Notel.

Positieve reacties en nieuwe leden
De SP’ers mogen rekenen op veel positieve reacties en veel mensen waarderen het enorm om iemand van een politieke partij aan de deur te zien, en vooral omdat het geen verkiezingstijd is nu. We hebben afgelopen dagen ook diverse leden in mogen schrijven en dat is natuurlijk erg mooi.

Vervolg
Ook de komende dagen/ weken is er volop activiteit en de ledenwerfactie gaat gewoon door. Voorzitter Toine van de Hurk is erg positief: ‘de mensen reageren over het algemeen erg leuk en het contact met de mensen werkt ook voor ons erg motiverend, de nieuwe leden zijn een bevestiging dat de SP in Oirschot-de Beerzen op veel steun kan rekenen vanuit de bevolking’.

Lid worden kan ook online. Kijk daarvoor hier.