Vruchtbare bijeenkomst ledenwerkgroep Oirschot

26 september 2007

Vruchtbare bijeenkomst ledenwerkgroep Oirschot

De ledenwerkgroep Oirschot heeft op 25 september een vruchtbare bijeenkomst gehad. De groep wordt begeleid door Wouter van der Staak en Willem van Meurs van de afdeling Boxtel en regiobestuurder Henk van de Wal. De enthousiaste zes leden van de werkgroep gaan aan de slag met een aantal praktische zaken.

Ledenwerkgroep enthousiast aan de slag
Als eerste is afgesproken dat het SP-nieuwsblad De Tribune door de leden zelf verspreid gaat worden in Oirschot, Spoordonk en Middelbeers. Tot nu toe werden deze met de post verstuurd vanuit Eindhoven. Ook gaat iemand van de werkgroep een wijkindeling maken, hetgeen handig is bij het verspreiden van een huis-aan-huis folder of krant. De zes leden hebben ook besloten om mee te doen met de aktie "Stop Uitverkoop Thuiszorg' van het landelijk comite 'Zorg Geen Markt'. Ze gaan 2600 handtekeningenkaarten verspreiden in verschillende Oirschotse wijken. Tevens wordt geprobeerd om kaarten neer te leggen bij huisartsen, bejaardencentrum, fysiotherapeuten, gemeenschapshuis De Enck en dergelijke. Inmiddels nemen twee leden van de werkgroep deel aan de regionale SP-scholing Politieke Basisvorming in Schijndel. Daar doen ook (nieuwe) leden uit St. Michielsgestel, Boxtel en Schijndel aan mee.