SP stemmers: bedankt voor de geweldige uitslag!

19 maart 2015

SP stemmers: bedankt voor de geweldige uitslag!

Foto: VistaICO.com / Wikimedia Commons

De stembussen zijn gisteren om 21.00 uur gesloten. De stemmen zijn geteld en de uitslagen zijn binnen. De SP wint fors en stijgt van 12,8% naar 18,1% van de stemmen (de grootste groeier in de gemeente Oirschot). Een geweldige groei! De SP is daarmee in Oirschot de derde partij in aantal stemmen en is de nummers 2 (VVD) en nummer 1 (CDA) genaderd tot op respectievelijk 1,5% en 5,5% van de stemmen. Alle SP kiezers van harte bedankt voor dit geweldige resultaat!!

De partij verder ook steunen? Overweeg dan ook eens om lid te worden van de SP. Plaatselijk zetten we ons ook in voor een socialer Nederland waarin menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit het fundament zijn onder de samenleving.

In de gemeente Oirschot zijn tientallen vrijwilligers actief binnen de SP (van gemeenteraadslid tot het af en toe rondbrengen van een krantje). Met een wethouder, drie gemeenteraadsleden, zes burgerraadsleden en tientallen andere vrijwilligers zetten we ons in voor de SP in Oirschot.

Het kost slechts 5 euro per 3 maanden en als je onverhoopt op wil zeggen is dat ook mogelijk en makkelijk te doen.

We hopen dat je je aansluit om samen met ons te gaan voor een beter en socialer Nederland, om te beginnen in Oirschot.